podstrona-slide2

Planowana niedostępność niektórych usług w dniach 21-24 czerwca br.

Szanowni Państwo,

W związku ze zmianami w zakresie systemów informatycznych, w dniach 21-24 czerwca br., dostęp do niektórych usług bankowych będzie ograniczony.
Poniżej przedstawiamy tabelę zawierającą szczegółowe informacje.

Termin Funkcjonalność/usługa Jakie ograniczenia wystąpią w usługach?
W sobotę 22.06
w godzinach 06.00-12.00
Moje ID

BLIK – transakcje z wykorzystaniem 6-cio
cyfrowego kodu

Brak możliwości zdalnego potwierdzania tożsamości
wymaganego do autoryzacji takich czynności jak np.
załatwianie spraw urzędowych, umówienie wizyty
lekarskiej, itp.

Niedostępne będą płatności oraz wypłaty w
bankomatach

Przez cały weekend
od 21.06, godz. 17.00 do
24.06, godz. 6.00
BLIK – przelewy na telefon

Przelewy Elixir

Transakcje walutowe

Wnioskowanie o świadczenia socjalne
realizowane za pośrednictwem platformy
Eximee

Wstrzymanie realizacji przelewów na telefon

Brak możliwości realizacji przelewów, w tym przelewów
natychmiastowych

Brak możliwości rozliczania transakcji walutowych,
sprawdzania kursów walut.

Zablokowanie możliwości składania wniosków o
świadczenie Rodzina 800+, 300+

Transakcje kartami debetowymi i kredytowymi – płatności oraz wypłaty gotówki z bankomatów będą funkcjonować bez zmian.

Zachęcamy do zaplanowania wszelkich ważnych operacji bankowych przed lub po podanych datach.

Dziękujemy za zaufanie, jakim nas Państwo obdarzają i liczymy na zrozumienie, jeśli napotkają Państwo niedogodności w trakcie przeprowadzanych zmian.

© 2009-2024 Bank Spółdzielczy w Chojnowie. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Projekt i wykonanie: MELLO Studio