podstrona-slide2

Klienci Indywidualni

podstrona-slide2

Klienci Indywidualni

BLIK

Co to jest BLIK?

BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej Nasz Bank.

Kto może korzystać z BLIKA?

Z usługi mogą korzystać Klienci, którzy:

  • ukończyli 13 rok życia i są posiadaczami konta osobistego w Banku Spółdzielczym w Chojnowie lub pełnomocnikami ogólnymi do tego rachunku,
  • posiadają rachunek bieżący lub pomocniczy dla rolników,
  • prowadzą jednoosobową działalność gospodarczą i posiadają rachunek rozliczeniowy bieżący lub pomocniczy prowadzony w złotych polskich w Banku na rzecz Posiadacza rachunku,

oraz posiadają urządzenie z zainstalowaną aplikacją mobilną Nasz Bank.

Dzięki usłudze BLIK możesz:

  • szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji Nasz Bank wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję,
  • wypłacać gotówkę w bankomatach bez użycia karty płatniczej,
  • dokonać szybkiego przelewu na telefon bez konieczności podawania numeru rachunku bankowego.

Jakie limity obowiązują przy płatnościach BLIK?

W każdej chwili możesz samodzielnie zmienić wysokość limitów transakcyjnych logując się do usługi Internet Banking.

W tabeli możesz sprawdzić jakie są limity dzienne transakcji dokonywanych za pośrednictwem usługi BLIK

domyślny maksymalny
Wypłata gotówki 1 000 zł 10 000 zł
Płatności w sklepach 1 000 zł 10 000 zł
Płatności w Internecie 1 000 zł 10 000 zł
Przelewy na telefon 500 zł 500 zł

Jak aktywować BLIKA?

1. Pobierz aplikację Nasz Bank w sklepie Google Play. Jeżeli jest już zainstalowana na urządzeniu – upewnij się, że posiadasz aktualną wersję,

2. Zaloguj się do aplikacji i wejdź w opcje „Ustawienia”,

3. Wybierz opcję „BLIK” i przesuń suwakiem na tryb „Włączony”, a następnie ZAPISZ ustawienia,

4. Zaakceptuj dyspozycję wpisując PIN do aplikacji i korzystaj z usług BLIK.

BLIK – płać i wypłacaj wygodnie

Płatności w sklepach lub w Internecie:

1. Poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIKA lub wybierz taką opcję na stronie www sklepu, w którym dokonujesz zakupów,

2. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej Nasz Bank,

3. Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj ten kod i wklej na stronie sklepu),

4. Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji,

5. To już wszystko – zakupy opłacone.

Wypłata gotówki z bankomatu*:

1. Wybierz formę wypłaty środków bez karty,

2. Wybierz opcję wypłaty za pośrednictwem BLIK,

3. Podaj kwotę transakcji,

4. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej Nasz Bank,

5. Wprowadź wygenerowany kod na klawiaturze w bankomacie,

6. Potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej Nasz Bank poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji,

7. Wypłata dokonana

*Kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów

Dokonuj bezpiecznych transakcji z BLIKIEM:

1. Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku

2. Uważaj na oszustów podszywających się pod znajome osoby bądź pracowników banku, policji, itp. Takie osoby mogą wykorzystywać do kontaktu konta na portalach społecznościowych lub dzwonić ze sfałszowanego numeru telefonu (numer wyświetlany na ekranie telefonu może być inny niż w rzeczywistości).

3. Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej Nasz Bank.

4. Wykonując szybki przelew na telefon upewnij się, że numer telefonu na który wysyłasz pieniądze należy do właściwej osoby oraz został przez nią połączony z właściwym rachunkiem bankowym.

5. Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:

  • zawsze zabezpieczaj urządzenie kodem PIN do odblokowania ekranu,
  • aktualizuj system operacyjny oraz aplikację Nasz Bank,
  • stosuj oprogramowanie antywirusowe,
  • stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe,
  • aktualizuj przeglądarki internetowe

5. Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją Nasz Bank i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej

6. Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja Nasz Bank. Pamiętaj, że aplikację możesz zablokować samodzielnie za pośrednictwem serwisu Internet Banking lub kontaktując się z Bankiem.

© 2009-2022 Bank Spółdzielczy w Chojnowie. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Projekt i wykonanie: MELLO Studio