#zostanwdomu – Kontakt
W związku z rozpowszechnianiem się koronawirusa, podejmujemy szereg działań w trosce o zdrowie naszych Klientów i Pracowników oraz dokładamy wszelkich starań, aby zminimalizować niedogodności związane z bieżącą obsługą Klientów naszego Banku.
PLACÓWKI
Uprzejmie informujemy, że od dnia 23 marca 2020 r. (poniedziałek) do odwołania zmianie uległy godziny obsługi Klientów w Centrali Banku Spółdzielczego w Chojnowie. Bank jest czynny w godzinach od 8:30 do 16:00.
Godziny pracy Oddziału w Gromadce pozostają bez zmian, tj. od godz. 8:00 do 15:50.
Informacje o pracy naszych placówek znajdują się pod adresem: https://bs-chojnow.pl/wp/index.php/o-banku/placowki-i-oddzialy/
OGRANICZ DO MINIMUM WIZYTY W BANKU!
Kontaktuj się telefonicznie lub mailowo z pracownikami Banku w sprawach informacyjnych lub doradczych.
Zalecamy korzystanie z innych, dostępnych w naszym Banku kanałów kontaktu z pracownikami:
PŁATNOŚCI I PRZELEWY – KORZYSTAJ Z BANKOWOŚCI ELEKTRONICZNEJ I KART PŁATNICZYCH
Rekomendujemy:
- realizowanie płatności bez użycia gotówki np. za pomocą karty, poprzez bankowość elektroniczną oraz aplikację mobilną.
- wykonywanie przelewów oraz innych operacji bankowych w domu z użyciem konta on-line.
- w miarę możliwości realizowanie zakupów przez internet
Jednocześnie informujemy, że na bieżąco śledzimy wszelkie komunikaty dotyczące koronawirusa wydawane przez organy administracji państwowej i służby sanitarne. Naszym celem jest zapewnienie obsługi wszystkim Klientom, mimo niedogodności, z którymi mamy obecnie do czynienia.
Zwracamy się do Państwa z uprzejmą prośbą o zastosowanie się do powyższych rekomendacji.