#zostanwdomu – Najczęściej zadawane pytania

OBSŁUGA KLIENTÓW

Jak działają placówki Banku?

W trosce o bezpieczeństwo Państwa i naszych Pracowników, aktualnie w placówkach wprowadzono limit ilości klientów przebywających w placówce do 3 osób.

Odwiedzających placówki prosimy o cierpliwość i wyrozumiałość, z uwagi na obecną sytuację oczekiwanie na obsługę może trwać nieco dłużej. Ponadto limitowanie ilości Klientów może spowodować oczekiwanie na obsługę przed placówką Banku.

Jakie tematy mogę załatwić zdalnie?

Większość bieżących czynności można wykonać za pomocą bankowości internetowej oraz mobilnej. Poszczególne funkcjonalności naszych kanałów zdalnych można poznać na dedykowanych stronach:

Czy mogę samodzielnie zmieniać ustawienia dla mojej karty debetowej lub kredytowej?

Zachęcamy do korzystania ze strony https://www.kartosfera.pl, na której można m.in. aktywować, odblokować, zastrzec kartę, zmienić PIN, czy ustawić formę zabezpieczenia dodatkowego 3D Secure. Więcej w PODRĘCZNIKU UŻYTKOWNIKA.

Płatności – karty i gotówka

Czy dla kart Banku Spółdzielczego w Chojnowie wprowadzone jest podwyższenie limitu dla transakcji bezgotówkowych bez użycia PIN?

W celu ograniczenia kontaktu fizycznego Klientów podczas dokonywania płatności kartowych, organizacje płatnicze – Visa i Mastercard, podjęły decyzję o wprowadzeniu od 20 marca 2020 r. zmiany wartości limitu transakcji zbliżeniowej bez uwierzytelnienia (czyli bez wprowadzenia kodu PIN) z 50 do 100 zł.
W związku z tym od 20 marca 2020 r. Klienci wykonujący transakcje zbliżeniowe poniżej 100 zł mogą nie być proszeni o wprowadzenie kodu PIN. To, czy klient zostanie poproszony o PIN zależy od tego, czy dany terminal POS został już zaktualizowany.
Oznacza to, że jeszcze przez pewien okres, może się zdarzać, że przy transakcji np. na 60 zł w jednym sklepie, Klient zostanie poproszony o PIN, a w innym – nie. Jest to uzależnione od tego, jak szybko Akceptanci (sklepy) dostosują się do wprowadzonej zmiany.

Jak najlepiej wypłacić gotówkę?

W obecnym czasie szczególnie rekomendujemy rezygnacje z użycia gotówki, czyli:

  • wykonywanie przelewów oraz innych operacji bankowych z użyciem bankowości internetowej/aplikacji mobilnej
  • realizowanie płatności telefonem lub kartą – optymalnie z wykorzystaniem płatności zbliżeniowych
  • w miarę możliwości realizowanie zakupów przez internet.

Jeśli konieczna jest wypłata gotówki, w pierwszej kolejności prosimy o skorzystanie z bankomatów, a dopiero gdy jest to niezbędne udać się do placówki.

BEZPIECZEŃSTWO

Jak bezpiecznie korzystać z bankowości elektronicznej ?

Obowiązują nas te same zasady, co dotychczas. Zostały one opisane na stronie logowania do Bankowości Elektronicznej https://login.bs-chojnow.pl oraz w instrukcjach użytkownika dla usług Internet Banking oraz Internet Banking dla Firm, dostępnych do pobrania na stronie: https://bs-chojnow.pl/wp/index.php/regulacje-i-dokumenty/pliki-do-pobrania.

W obecnej sytuacji prosimy być szczególnie uważnym na pojawiające się wyłudzenia „na koronawirusa”. Więcej na ten temat na stronie: WYŁUDZENIA NA KORONAWIRUSA

Czy moje środki są bezpieczne?

Tak, Państwa środki zdeponowane w Banku Spółdzielczym w Chojnowie są całkowicie bezpieczne. Cały sektor bankowy działa w sposób stabilny, o czym informuje także w swoich komunikatach Narodowy Bank Polski. Bank Spółdzielczy w Chojnowie realizuje wszystkie swoje podstawowe obowiązki, a wszelkie operacje bankowe przeprowadzane są bez zakłóceń.

© 2009-2020 Bank Spółdzielczy w Chojnowie. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Projekt i wykonanie: MELLO Studio