Aplikacja mobilna NASZ BANK
Nasz Bank to aplikacja mobilna systemu bankowości internetowej Banku Spółdzielczego w Chojnowie.
Zapraszamy Państwa do zapoznania się z aplikacją Nasz Bank, dostępną na platformy Android oraz iOS. Niepodważalnymi zaletami aplikacji jest funkcjonalność, bezpieczeństwo, intuicyjność obsługi oraz dostęp do Państwa rachunków na wyciągnięcie ręki. Umożliwia swobodny, bezpieczny i skuteczny dostęp do Twoich finansów 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę bez względu na czas i miejsce,
w którym się znajdujesz. Ponadto oferuje wygodną mobilną autoryzację dyspozycji składanych
w systemie bankowości internetowej zgodną z Dyrektywą PSD2.
Najważniejsze funkcje aplikacji Nasz Bank
- swobodny i bezpieczny dostęp do usług banku na urządzeniach mobilnych,
- wygodna obsługa urządzeń z ekranem dotykowym,
- weryfikacja dostępnych środków i ostatniej operacji przed zalogowaniem,
- lista rachunków, lokat, salda, historia operacji na rachunkach, filtrowanie, wyszukiwanie,
- lista kredytów, opis, harmonogramy spłat,
- płatności i szybkie przelewy na telefon BLIK
- przelewy jednorazowe, predefiniowane, ZUS, US,
- logowanie – kod PIN lub biometrycznie (przez odcisk palca),
- wiadomości i powiadomienia PUSH (automatyczne komunikaty wyświetlane w aplikacji, niegenerujące kosztów dla banku i klienta),
- mobilna autoryzacja zgodna z PSD2 (token elektroniczny),
- wykonywanie przelewów na podstawie kodu QR,
- wykonywanie przelewów Split Payment,
- obsługę lokat terminowych – szczegóły posiadanych lokat, otwieranie i zamykanie lokat,
- obsługę kredytów – szczegóły kredytu, harmonogram spłat.
Autoryzacja mobilna
Aplikacja Nasz Bank, jest jednym z elementów tworzących system bankowości internetowej. Może ona służyć do autoryzacji dyspozycji składanych w ramach systemów Internet Banking oraz Internet Banking dla Firm. Aplikacja zapewnia zgodną z dyrektywą PSD2, dodatkową, bezpieczną i wygodną autoryzację transakcji bankowych i dyspozycji składanych w systemie IB. Autoryzacja mobilna
w aplikacji może zastąpić wiadomości wysyłane w komunikatach SMS. Użytkownik systemu bankowości internetowej nie musi czekać na SMS i przepisywać haseł z telefonu do systemu w komputerze. Niezbędne dane do autoryzacji dyspozycji wysyłane są do aplikacji i wyświetlane jako powiadomienia na telefonie klienta. Wystarczy jedno kliknięcie w aplikacji, żeby zatwierdzić lub odrzucić dyspozycję. Powiadomienia autoryzacyjne wysyłane są na telefon klienta nie zależnie od tego, czy aplikacja w danym momencie jest uruchomiona, czy też nie, za pomocą wiadomości typu PUSH bezpośrednio do telefonu, nie ponosi się też żadnych kosztów związanych z opłatami za przesłane wiadomości.
Użytkownik aplikacji ma możliwość wglądu w pełną historię zleceń autoryzujących wraz ze szczegółami autoryzowanych operacji powiązanych z rachunkiem.
Komunikaty nie są dostępne dla innych aplikacji, dają pełną gwarancję bezpieczeństwa
i autentyczności.
Szczegółowa instrukcja dotycząca uruchomienia aplikacji dostępna jest w poniższych linkach:
– INSTRUKCJA OBSŁUGI APLIKACJI NASZ BANK (dla telefonów z systemem Android)
– INSTRUKCJA OBSŁUGI APLIKACJI NASZ BANK (dla telefonów iPhone z systemem iOS)
lub na naszej stronie internetowej WWW.BS-CHOJNOW.PL w dziale PLIKI DO POBRANIA.
W razie wątpliwości zapraszamy do naszych placówek, gdzie uzyskacie Państwo pomoc w zakresie instalacji i obsługi aplikacji. Aplikacja dynamicznie rozwija się, zatem będziemy na bieżąco informować o dostępności nowych funkcji.
Polityka prywatności aplikacji mobilnej Nasz Bank