Niedostępność usługi mojeID oraz Profilu Zaufanego w dniach 17 i 19 września br. 16 września 2020

Zgodnie z informacjami otrzymanymi z Ministerstwa Cyfryzacji, przekazujemy informację o planowanej niedostępności usługi mojeID oraz Profil Zaufany. Niedostępność systemów Profilu Zaufanego/Węzła Krajowego wystąpi w dniach: 17.09.2020 r. w godzinach 20:00 – 00:05 19.09.2020 r. w godzinach 20:00 – 00:05  […]
Czytaj więcej…

Program 500+ i Tarcza PFR – prace serwisowe – 01.08.2020 r. 31 lipca 2020

W związku z koniecznością przeprowadzenia prac serwisowych, w dniu 01.08.2020 r. (sobota) od godz. 00:00 do 01:59 (2 godziny) nie będzie możliwości składania wniosków do programów 500+ oraz Tarcza PFR. Przepraszamy za utrudnienia.

MojeID – już w naszym Banku! 30 lipca 2020

mojeID – bezpieczne narzędzie potwierdzania tożsamości online jest już dostępne w Bankach Spółdzielczych Grupy BPS. Uruchamiamy je wraz z Profilem Zaufanym, który jest metodą potwierdzania tożsamości w systemach elektronicznej administracji. Można powiedzieć, że Profil Zaufany zastępuje podpis własnoręczny składany na[…]
Czytaj więcej…

Aktualności

Aktualności

Skontaktuj się z nami!

tel. 76 818 85 76 lub
skorzystaj z formularza kontaktowego

Odwiedź placówkę

Zobacz wykaz oddziałów i placówek
na interaktywnej mapie

Znajdź bankomat

Gdzie możesz wybrać gotówkę?
Sprawdź wykaz bankomatów

© 2009-2020 Bank Spółdzielczy w Chojnowie. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Projekt i wykonanie: MELLO Studio