Przejdź do głównej treści

Blik

    BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej Nasz Bank.

    To szybkie, proste i bezpieczne płatności, przelewy i wypłaty gotówki telefonem. BLIKIEM zapłacisz w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji Nasz Bank wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję.

    Dzięki aplikacji mobilnej Nasz Bank i BLIK możesz już wygodnie wysyłać i natychmiast odbierać przelewy BLIK na telefon 24/7, również w weekendy i święta. Nie musisz znać nr konta, wystarczy nr telefonu odbiorcy - wybierz z listy kontaktów lub wpisz samodzielnie.

    Pobierz aplikację mobilną Nasz Bank i korzystaj z płatności BLIK.

    Pobierz na telefon nową aplikację Nasz Bank. Jest dostępna w sklepach App Store, Google Play i AppGallery.

                                                                  1 appstore c4e1d156          2 googlepay a912ebd1          

    Dlaczego warto?

    • Szybkie, proste i bezpieczne płatności w sklepach stacjonarnych i internetowych
    • Możliwość wypłat gotówki w bankomatach bez użycia karty płatniczej
    • Natychmiastowe przelewy na telefon

    Przydatne informacje

    Płatność BLIK

    Płatności w sklepach lub w Internecie:

    • Poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIKA lub wybierz taką opcję na stronie www sklepu, w którym dokonujesz zakupów
    • Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej Nasz Bank
    • Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj ten kod i wklej na stronie sklepu)
    • Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
    • To już wszystko – zakupy opłacone

    Jak wypłacić BLIKIEM gotówkę z bankomatu?

    • Wybierz formę wypłaty środków bez karty
    • Wybierz opcję wypłaty za pośrednictwem BLIK
    • Podaj kwotę transakcji
    • Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej Nasz Bank
    • Wprowadź wygenerowany kod na klawiaturze w bankomacie
    • Potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej Nasz Bank poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
    • Wypłata dokonana

    Uwaga! Kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów.

    Czy mogę korzystać z płatności BLIK?

    Tak, jeśli masz więcej niż 18 lat i konto osobiste (oszczędnościowo-rozliczeniowe) w Banku Spółdzielczym w Chojnowie. Aby płacić BLIKIEM wystarczy mieć urządzenie (np. smartfon) z zainstalowaną aplikacją mobilną Nasz Bank (użytkownicy systemu Android mogą pobrać aplikację ze sklepu Google Play, dla systemu iOS aplikacja jest dostępna w sklepie App Store).

    Jakie limity obowiązują przy płatnościach BLIK?

    W każdej chwili możesz zmienić wysokość limitów transakcyjnych w aplikacji mobilnej Nasz Bank.

    W tabeli możesz sprawdzić jakie są limity dzienne transakcji dokonywanych za pośrednictwem usługi BLIK.

    Rodzaj transakcjidzienny Limit domyślnydzienny Limit maksymalny
    Płatności w sklepie 1 000 zł 10 000 zł
    Płatności w internecie 1 000 zł 10 000 zł
    Wypłaty z bankomatu 1 000 zł 10 000 zł
    Przelew na telefon BLIK 500 zł 1 000 zł
    limit pojedynczego przelewu 1 000 zł

    Jak dbać o bezpieczeństwo?

    Dokonuj bezpiecznych transakcji z BLIKIEM:

    • Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku
    • Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej Nasz Bank
    • Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:
      • aktualizuj system operacyjny oraz aplikację Nasz Bank
      • stosuj oprogramowanie antywirusowe
      • stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe
      • aktualizuj przeglądarki internetowe
    • Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją Nasz Bank i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej
    • Niezwłocznie zgłoś bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znaduje się aplikacja Nasz Bank.

    Napisz do nas

    Centrala Banku

    Bank Spółdzielczy w Chojnowie
    ul. Rynek 18/19, 59-225 Chojnów
    tel. 76 818 85 76, fax 76 818 85 75

    Godziny otwarcia
    od poniedziałku do piątku w godz. od 8:00 do 15:50

    Oddział w Gromadce

    ul. 11 Listopada 38
    tel. 75 738 22 96, fax 75 738 23 51

    Godziny otwarcia
    od poniedziałku do piątku w godz. od 8:00 do 15:50

    Infolinia kartowa

    +48 86 215 50 00 czynna 24/7

    Adres e-doręczeń

    AE:PL-15985-13584-BCFAV-19