Przejdź do głównej treści

Deklaracja dostępności

Bank Spółdzielczy w Chojnowie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z 26 kwietnia 2024 r. o zapewnieniu spełnienia wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze.

Deklaracja dostępności dotyczy strony bs-chojnow.pl.

Data publikacji strony internetowej: .

Data ostatniej istotnej aktualizacji:

Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z 26 kwietnia 2024 r. o zapewnieniu spełnienia wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze z powodu niezgodności i wyłączeń wymienionych poniżej.

Niedostępne treści

Niezgodność z ustawą

  • Pliki do pobrania ze strony - nie są przystosowane do wymogów dostępności;
  • Filmy nie mają audiodeskrypcji;
  • Kalendarz na stronie kursów walut nie jest dostępny za pomocą klawiatury - datę można zmienić wpisując ją w pole daty za pomocą klawiatury;
  • Elementy wyświetlane na mapie (pinezki) nie są dostępne za pomocą klawiatury - lista placówek dostępna za pomocą klawiatury wyświetla się obok mapy;

Nadmierne koszty

Treści nieobjęte przepisami

  • Dokumenty opublikowane przed 28 czerwca 2025 r. nie są dostępne cyfrowo. Jeśli potrzebujesz, któregoś z nich w formie dostępnej, skontaktuj się z nami i wskaż, o który dokument chodzi.
  • Aktualności opublikowane przed 28 czerwca 2025 r. nie są dostępne cyfrowo.
  • Wszelkie treści na stronie nie dotyczące Klienta indywidualnego

Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja

  • Data sporządzenia deklaracji:
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji:

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do: Ewelina Dul-Kogucińska — mailowo Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub telefonicznie 604 265 922.

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego Banku:

Listownie:

  • Bank Spółdzielczy w Chojnowie, Rynek 18/19, 59-225 Chojnów

Mailowo:

  • Ewelina Dul-Kogucińska (Wiceprezes ds. Handlowych) - Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.

Aplikacje mobilne

Bank Spółdzielczy udostępnia następujące aplikacje mobilne:

Dostępność architektoniczna

Nasze placówki są w różnym stopniu dostosowane dla osób ze szczególnymi potrzebami. Poniżej przedstawiliśmy szczegółowe informacje w odniesieniu do wszystkich placówek.

  1. Siedziba główna Banku, przy ul. Rynek 18/19
  • Dzwonek przy wejściu głównym został umieszczony na obniżonej wysokości, umożliwiającej jego użycie przez osoby poruszające się na wózku.
  • Do wejścia głównego prowadzi winda, ułatwiająca dostęp osobom z ograniczoną mobilnością.
  • Na terenie banku dostępny jest parking wewnętrzny, z wyznaczonym miejscem postojowym dla osób niepełnosprawnych.
  • Wejście oraz sala obsługi klienta są pozbawione progów, co zapewnia płynne przemieszczanie się między pomieszczeniami.
  • Do bankomatu prowadzi podjazd, a jego wysokość umożliwia obsługę przez osoby poruszające się na wózku.
  • Obsługa klientów odbywa się na jednym poziomie, co eliminuje konieczność pokonywania schodów i innych barier.
  • W placówce znajduje się lada do obsługi klientów zamontowana na obniżonej wysokości, co ułatwia obsługę osób z niepełnosprawnościami ruchowymi.
  • Toaleta, dostępna na zgłoszenie Klienta, nie jest przystosowana dla osób z niepełnosprawnościami.
  • Placówka nie posiada systemu oznaczeń dźwiękowych ani naprowadzających sygnałów audio, które ułatwiałyby poruszanie się osobom niewidomym i słabowidzącym.
  • Zapewniamy prawo wstępu do placówki z psem asystującym.
  • Pomieszczenia w budynku nie są wyposażone w tyflomapy, tabliczki z alfabetem Braille'a ani oznaczenia kontrastowe dla osób niewidomych lub słabowidzących.
  1. Oddział w Gromadce, ul. 11 Listopada 38
  • Do wejścia głównego prowadzi podjazd, ułatwiający dostęp osobom z ograniczoną mobilnością.
  • Na terenie banku dostępny jest parking wewnętrzny, z wyznaczonym miejscem postojowym dla osób niepełnosprawnych.
  • Wejście oraz wnętrze banku są pozbawione progów, co zapewnia płynne przemieszczanie się.
  • Cała obsługa klientów odbywa się na jednym poziomie, co eliminuje konieczność pokonywania schodów i innych barier.
  • W placówce znajduje się stanowisko z ladą zamontowaną na obniżonej wysokości, co ułatwia obsługę osób z niepełnosprawnościami ruchowymi.
  • W budynku znajduje się toaleta na parterze, która jest ogólnodostępna, jest ona przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami ruchowymi (takie jak uchwyty, duża przestrzeń manewrowa).
  • Placówka nie posiada systemu oznaczeń dźwiękowych ani naprowadzających sygnałów audio, które ułatwiałyby poruszanie się osobom niewidomym i słabowidzącym.
  • Zapewniamy prawo wstępu do placówki z psem asystującym.
  • Sala do obsługi klientów nie jest wyposażone w tyflomapy, tabliczki z alfabetem Braille'a ani oznaczenia kontrastowe dla osób niewidomych lub słabowidzących.

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

Bank Spółdzielczy w Chojnowie dokłada starań, aby zapewniać dostępność komunikacyjno-informacyjną wszystkim klientom, w tym osobom ze szczególnymi potrzebami.

W placówkach naszego banku dostępne są:

  • tablety umożliwiające odczyt dokumentów elektronicznych, w tym plików PDF w formacie dostępności cyfrowej,
  • pętle indukcyjne, wspierające osoby korzystające z aparatów słuchowych,
  • ramki do składania podpisów, ułatwiające precyzyjne złożenie podpisu osobom niewidomym lub słabowidzącym.
  • lupy z podświetleniem, wspomagające osoby z ograniczoną ostrością wzroku przy odczycie dokumentów papierowych.

W przypadku pytań dotyczących dostępności lub potrzeby uzyskania wsparcia w placówce, zachęcamy do kontaktu z naszymi pracownikami.