Deklaracja dostępności
Bank Spółdzielczy w Chojnowie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z 26 kwietnia 2024 r. o zapewnieniu spełnienia wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze.
Deklaracja dostępności dotyczy strony bs-chojnow.pl.
Data publikacji strony internetowej: .
Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z 26 kwietnia 2024 r. o zapewnieniu spełnienia wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze z powodu niezgodności i wyłączeń wymienionych poniżej.
Niedostępne treści
Niezgodność z ustawą
- Pliki do pobrania ze strony - nie są przystosowane do wymogów dostępności;
- Filmy nie mają audiodeskrypcji;
- Kalendarz na stronie kursów walut nie jest dostępny za pomocą klawiatury - datę można zmienić wpisując ją w pole daty za pomocą klawiatury;
- Elementy wyświetlane na mapie (pinezki) nie są dostępne za pomocą klawiatury - lista placówek dostępna za pomocą klawiatury wyświetla się obok mapy;
Nadmierne koszty
Treści nieobjęte przepisami
- Dokumenty opublikowane przed 28 czerwca 2025 r. nie są dostępne cyfrowo. Jeśli potrzebujesz, któregoś z nich w formie dostępnej, skontaktuj się z nami i wskaż, o który dokument chodzi.
- Aktualności opublikowane przed 28 czerwca 2025 r. nie są dostępne cyfrowo.
- Wszelkie treści na stronie nie dotyczące Klienta indywidualnego
Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja
- Data sporządzenia deklaracji:
- Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do: Ewelina Dul-Kogucińska — mailowo
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego Banku:
Listownie:
- Bank Spółdzielczy w Chojnowie, Rynek 18/19, 59-225 Chojnów
Mailowo:
- Ewelina Dul-Kogucińska (Wiceprezes ds. Handlowych) -
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.
Aplikacje mobilne
Bank Spółdzielczy udostępnia następujące aplikacje mobilne:
- Nasz Bank (Android) — sprawdź deklarację dostępności tej aplikacji.
- Nasz Bank (iOS)— sprawdź deklarację dostępności tej aplikacji,
- Nasz Bank Junior (Android) — sprawdź deklarację dostępności tej aplikacji.
- Nasz Bank Junior (iOS)— sprawdź deklarację dostępności tej aplikacji.
Dostępność architektoniczna
Nasze placówki są w różnym stopniu dostosowane dla osób ze szczególnymi potrzebami. Poniżej przedstawiliśmy szczegółowe informacje w odniesieniu do wszystkich placówek.
- Siedziba główna Banku, przy ul. Rynek 18/19
- Dzwonek przy wejściu głównym został umieszczony na obniżonej wysokości, umożliwiającej jego użycie przez osoby poruszające się na wózku.
- Do wejścia głównego prowadzi winda, ułatwiająca dostęp osobom z ograniczoną mobilnością.
- Na terenie banku dostępny jest parking wewnętrzny, z wyznaczonym miejscem postojowym dla osób niepełnosprawnych.
- Wejście oraz sala obsługi klienta są pozbawione progów, co zapewnia płynne przemieszczanie się między pomieszczeniami.
- Do bankomatu prowadzi podjazd, a jego wysokość umożliwia obsługę przez osoby poruszające się na wózku.
- Obsługa klientów odbywa się na jednym poziomie, co eliminuje konieczność pokonywania schodów i innych barier.
- W placówce znajduje się lada do obsługi klientów zamontowana na obniżonej wysokości, co ułatwia obsługę osób z niepełnosprawnościami ruchowymi.
- Toaleta, dostępna na zgłoszenie Klienta, nie jest przystosowana dla osób z niepełnosprawnościami.
- Placówka nie posiada systemu oznaczeń dźwiękowych ani naprowadzających sygnałów audio, które ułatwiałyby poruszanie się osobom niewidomym i słabowidzącym.
- Zapewniamy prawo wstępu do placówki z psem asystującym.
- Pomieszczenia w budynku nie są wyposażone w tyflomapy, tabliczki z alfabetem Braille'a ani oznaczenia kontrastowe dla osób niewidomych lub słabowidzących.
- Oddział w Gromadce, ul. 11 Listopada 38
- Do wejścia głównego prowadzi podjazd, ułatwiający dostęp osobom z ograniczoną mobilnością.
- Na terenie banku dostępny jest parking wewnętrzny, z wyznaczonym miejscem postojowym dla osób niepełnosprawnych.
- Wejście oraz wnętrze banku są pozbawione progów, co zapewnia płynne przemieszczanie się.
- Cała obsługa klientów odbywa się na jednym poziomie, co eliminuje konieczność pokonywania schodów i innych barier.
- W placówce znajduje się stanowisko z ladą zamontowaną na obniżonej wysokości, co ułatwia obsługę osób z niepełnosprawnościami ruchowymi.
- W budynku znajduje się toaleta na parterze, która jest ogólnodostępna, jest ona przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami ruchowymi (takie jak uchwyty, duża przestrzeń manewrowa).
- Placówka nie posiada systemu oznaczeń dźwiękowych ani naprowadzających sygnałów audio, które ułatwiałyby poruszanie się osobom niewidomym i słabowidzącym.
- Zapewniamy prawo wstępu do placówki z psem asystującym.
- Sala do obsługi klientów nie jest wyposażone w tyflomapy, tabliczki z alfabetem Braille'a ani oznaczenia kontrastowe dla osób niewidomych lub słabowidzących.
Dostępność komunikacyjno-informacyjna
Bank Spółdzielczy w Chojnowie dokłada starań, aby zapewniać dostępność komunikacyjno-informacyjną wszystkim klientom, w tym osobom ze szczególnymi potrzebami.
W placówkach naszego banku dostępne są:
- tablety umożliwiające odczyt dokumentów elektronicznych, w tym plików PDF w formacie dostępności cyfrowej,
- pętle indukcyjne, wspierające osoby korzystające z aparatów słuchowych,
- ramki do składania podpisów, ułatwiające precyzyjne złożenie podpisu osobom niewidomym lub słabowidzącym.
- lupy z podświetleniem, wspomagające osoby z ograniczoną ostrością wzroku przy odczycie dokumentów papierowych.
W przypadku pytań dotyczących dostępności lub potrzeby uzyskania wsparcia w placówce, zachęcamy do kontaktu z naszymi pracownikami.