
Karta przedpłacona Mastercard
Dzięki karcie przedpłaconej Mastercard (prepaid) nie musisz nosić przy sobie gotówki, a dostęp do pieniędzy masz cały czas. Zachowujesz pełną kontrolę nad wydatkami: wydajesz tyle, ile wpłacasz na rachunek karty.
Kartę przedpłaconą Mastercard otrzymasz od razu po podpisaniu umowy z Bankiem, nie musisz na nią czekać. By zacząć korzystać z karty, wystarczy jedynie zasilić rachunek karty dowolną kwotą.
Nie musisz posiadać rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego, aby otrzymać kartę przedpłaconą.
To doskonały pomysł na prezent – kartę przedpłaconą możesz przekazać dowolnej osobie, która ukończyła 7. rok życia. W tej formie możesz też przekazywać kieszonkowe swoim dzieciom lub wnukom.
Aby dokonać płatności zbliżeniowej na kwotę poniżej 100 zł, wystarczy zbliżyć kartę do czytnika.
Dlaczego warto?
-
Wygoda zasilenia karty dowolną kwotą w dowolnym momencie
-
Możliwość zakupów w sklepach stacjonarnych i internetowych
-
Bezpieczeństwo środków na rachunku karty – każda transakcja dokonywana przy pomocy karty jest potwierdzana numerem PIN lub podpisem
-
Łatwy dostęp do gotówki, dzięki sieci bezpłatnych bankomatów Grupy BPS
-
Możliwość dodania karty do Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay
Przydatne informacje
W jaki sposób aktywować kartę?
Aktywuj kartę w 3 prostych krokach:
- Zaloguj się do portalu na stronie kartosfera.pl
- Pierwsze logowanie? Wybierz opcję Zarejestruj się i postępuj zgodnie z instrukcją
- W zakładce Moje karty odszukaj kartę, którą chcesz aktywować, a następnie kliknij ikonę:
- Potwierdź aktywację zgodnie z prezentowanymi na ekranie instrukcjami
- Możesz określić własny PIN w portalu kartosfera.pl lub otrzymasz go osobną przesyłką
Gotowe! Karty możesz już używać do płatności!
Kartę możesz aktywować także w oddziale naszego Banku.
Karty wznowione oraz duplikaty możesz również aktywować w bankomacie – wystarczy wykonać dowolną transakcję z użyciem numeru PIN.
W przypadku problemów z aktywowaniem karty skontaktuj się z Infolinią naszego Banku.
Jak zastrzec skradzioną lub zaginioną kartę?
W wypadku zgubienia lub kradzieży karty należy dokonać jej blokady. Można to zrobić na kilka sposobów:
- telefonicznie w Infolinii Banku (tel.:+48 86 215 50 50 lub 22 539 50 50),
- telefonicznie, korzystając z ogólnopolskiego systemu zastrzegania kart (+48 828 828 828),
- telefonicznie w dowolnym centrum Visa lub MasterCard,
- osobiście lub telefonicznie w placówce Banku, która wydała kartę,
- osobiście w innym banku uczestniczącym w systemie Visa lub MasterCard.
W przypadku telefonicznego zgłoszenia należy w ciągu 7 dni kalendarzowych złożyć pisemne potwierdzenie tej operacji w placówce Banku, która wydała kartę.
Od momentu zastrzeżenia karty Bank ponosi odpowiedzialność za nieuprawnione transakcje dokonane przy jej użyciu.
Jakie są kwoty przewalutowania transakcji zagranicznych?
Gdy dokonasz wypłaty gotówki lub płatności w punktach sprzedaży w dowolnej walucie unijnej innej niż waluta Twojego rachunku, otrzymasz wiadomość SMS z naszego banku. Poinformujemy Cię w niej o łącznych opłatach za przeliczenie waluty, wyrażonych jako wartość procentową naszej marży w stosunku do najbardziej aktualnego referencyjnego kursu wymiany euro ogłaszanego przez Europejski Bank Centralny. Powyższą wiadomość będziemy wysyłać dla każdej waluty unijnej raz w miesiącu, po dokonaniu przez Ciebie pierwszej transakcji w danej walucie.