Przejdź do głównej treści

Karta Visa Euro

    Dzięki karcie Visa Euro nie musisz zabierać ze sobą gotówki na wyjazd za granicę – masz stały dostęp do środków na rachunku walutowym w euro.

    W kraju i w strefie euro transakcje bezgotówkowe wykonujesz bez ponoszenia dodatkowych opłat. Twoją kartą debetową Visa Euro możesz także płacić za zakupy w sklepach internetowych.

    Aby dokonać płatności zbliżeniowej na kwotę poniżej 100 zł, wystarczy zbliżyć kartę do czytnika.

    Za granicą limity dla transakcji zbliżeniowych są inne i zależą od kraju.

    Do Twojej karty Visa Euro otrzymasz bezpłatnie ubezpieczenie Pakiet Bezpieczna Karta.

    Dlaczego warto?

    • Możliwość dokonywania w kraju i w strefie euro transakcji bezgotówkowych bez ponoszenia dodatkowych opłat
    • Możliwość ustanowienia indywidualnych limitów transakcyjnych do karty
    • 0 zł za wydanie karty
    • 5 lat ważności karty
    • Bezpłatne ubezpieczenie Pakiet Bezpieczna Karta, które chroni Twoją kartę, Twoją gotówkę i Twoje wydatki

    Przydatne informacje

    Czym jest zabezpieczenie 3D Secure?

    3D Secure jest dodatkowym zabezpieczeniem płatności w internecie. Kiedy płacisz kartą debetową lub kredytową w sieci, po wpisaniu danych karty, musisz potwierdzić transakcję dodatkowo kodem 3D Secure.

    Jeśli chcesz nie musisz za każdym razem potwierdzać każdej transakcji internetowej kodem 3D Secure. Dla małych zakupów możesz zrobić wyjątek, wystarczy, że zalogujesz się na swoje konto w Kartosfera.pl i klikniesz w zakładkę "3D Secure". Tam w sekcji "Transakcje niskokwotowe 3DS" będziesz mógł szybko zdecydować, czy chcesz korzystać z tej opcji.
    A co oznacza "małe zakupy"? To pojedyncza transakcja internetowa do 100 PLN, suma transakcji internetowych nie większa niż 400 PLN, oraz liczba następujących po sobie transakcji internetowych nie większa niż 5 szt.

    Co obejmuje ubezpieczenie Pakiet Bezpieczna Karta?

    Bezpłatne ubezpieczenie Pakiet Bezpieczna Karta obejmuje:

    • ubezpieczenie nieuprawnionego użycia karty
    • ubezpieczenie od rabunku gotówki pobranej przez Ciebie z bankomatu
    • ubezpieczenie zakupionego towaru
    • ubezpieczenie mienia

    Ten pakiet dodajemy do Twojej karty automatycznie. Chroni Twoją kartę, Twoją gotówkę i Twoje wydatki.

    W jaki sposób aktywować kartę?

    Aktywuj kartę w 3 prostych krokach:

    • Zaloguj się do portalu na stronie kartosfera.pl
    • Pierwsze logowanie? Wybierz opcję Zarejestruj się i postępuj zgodnie z instrukcją

    aktywacja karty krok 1

    • W zakładce Moje karty odszukaj kartę, którą chcesz aktywować, a następnie kliknij ikonę: BPS 20 12 instrukcja obslugi poziom v2 17 1 pkt 2 ikona b
    • Potwierdź aktywację zgodnie z prezentowanymi na ekranie instrukcjami

    aktywacja karty krok 2

    • Możesz określić własny PIN w portalu kartosfera.pl lub otrzymasz go osobną przesyłką

    aktywacja karty krok 3

    Gotowe! Karty możesz już używać do płatności!

    Kartę możesz aktywować także w oddziale naszego Banku.

    Karty wznowione oraz duplikaty możesz również aktywować w bankomacie – wystarczy wykonać dowolną transakcję z użyciem numeru PIN.

    W przypadku problemów z aktywowaniem karty skontaktuj się z Infolinią naszego Banku.

    Czy mogę korzystać z wpłatomatów?

    Usługa wpłat we wpłatomatach nie jest dostępna.

    Jak zastrzec skradzioną lub zaginioną kartę?

    W wypadku zgubienia lub kradzieży karty należy dokonać jej blokady. Można to zrobić na kilka sposobów:

    • telefonicznie w Infolinii Banku (tel.:+48 86 215 50 50 lub 22 539 50 50),
    • telefonicznie, korzystając z ogólnopolskiego systemu zastrzegania kart (+48 828 828 828),
    • telefonicznie w dowolnym centrum Visa lub MasterCard,
    • osobiście lub telefonicznie w placówce Banku, która wydała kartę,
    • osobiście w innym banku uczestniczącym w systemie Visa lub MasterCard.

    W przypadku telefonicznego zgłoszenia należy w ciągu 7 dni kalendarzowych złożyć pisemne potwierdzenie tej operacji w placówce Banku, która wydała kartę.

    Od momentu zastrzeżenia karty Bank ponosi odpowiedzialność za nieuprawnione transakcje dokonane przy jej użyciu.

    Jak skorzystać z ubezpieczenia Pakiet Bezpieczna Karta?

    Możesz ubiegać się o odszkodowanie z ubezpieczenia Pakiet Bezpieczna Karta kiedy:

    • ktoś nieuprawniony użył Twojej karty zanim zdążyłeś ją zastrzec
    • padłeś ofiarą phishingu lub skimmingu – albo innych działań cyberprzestępców
    • ukradziono Ci gotówkę, którą pobrałeś z bankomatu
    • ukradziono Ci wartościowe przedmioty, które kupiłeś za pomocą karty w ciągu ostatnich 30 dni

     

    Jakie są kwoty przewalutowania transakcji zagranicznych?

    Gdy dokonasz wypłaty gotówki lub płatności w punktach sprzedaży w dowolnej walucie unijnej innej niż waluta Twojego rachunku, otrzymasz wiadomość SMS z naszego banku. Poinformujemy Cię w niej o łącznych opłatach za przeliczenie waluty, wyrażonych jako wartość procentową naszej marży w stosunku do najbardziej aktualnego referencyjnego kursu wymiany euro ogłaszanego przez Europejski Bank Centralny. Powyższą wiadomość będziemy wysyłać dla każdej waluty unijnej raz w miesiącu, po dokonaniu przez Ciebie pierwszej transakcji w danej walucie.

    Napisz do nas

    Centrala Banku

    Bank Spółdzielczy w Chojnowie
    ul. Rynek 18/19, 59-225 Chojnów
    tel. 76 818 85 76, fax 76 818 85 75

    Godziny otwarcia
    od poniedziałku do piątku w godz. od 8:00 do 15:50

    Oddział w Gromadce

    ul. 11 Listopada 38
    tel. 75 738 22 96, fax 75 738 23 51

    Godziny otwarcia
    od poniedziałku do piątku w godz. od 8:00 do 15:50

    Infolinia kartowa

    +48 86 215 50 00 czynna 24/7

    Adres e-doręczeń

    AE:PL-15985-13584-BCFAV-19