Przejdź do głównej treści

Karta Visa Business

    Ogranicz gotówkę w swojej firmie! Przekaż pracownikom karty debetowe i zyskaj stałą kontrolę nad ich wydatkami, również podczas podróży służbowych.

    Do Twojego konta firmowego możemy wydać dowolną liczbę kart.

    Limity transakcyjne możesz ustawić samodzielnie, w zależności od potrzeb. Maksymalny dzienny limit dla transakcji gotówkowych wynosi 30 000 zł, a dla transakcji bezgotówkowych – 50 000 zł.

    Aby dokonać płatności zbliżeniowej na kwotę poniżej 100 zł, wystarczy zbliżyć kartę do czytnika.

    Do Twojej karty Visa Business oferujemy bezpłatne ubezpieczenie, które chroni Twoją firmową kartę, gotówkę i wydatki.

    Dlaczego warto?

    • Łatwa kontrola wydatków pracowników - dzięki autoryzacji każdej transakcji oraz możliwości podejrzenia blokady w systemie bankowości internetowej
    • Eliminacja zaliczek dla pracowników
    • Szybkość – środki w systemie autoryzacyjnym aktualizowane są w momencie dokonania wpłaty na rachunek
    • Możliwość dokonywania transakcji w Internecie
    • Łatwy dostęp do gotówki dzięki sieci bezpłatnych bankomatów Grupy BPS
    • Stały dostęp do środków na rachunku, dzięki czemu nie ma potrzeby odwiedzania Banku

    Przydatne informacje

    Czym jest zabezpieczenie 3D Secure?

    3D Secure jest dodatkowym zabezpieczeniem płatności w internecie. Kiedy płacisz kartą debetową lub kredytową w sieci, po wpisaniu danych karty, musisz potwierdzić transakcję dodatkowo kodem 3D Secure.

    Jeśli chcesz nie musisz za każdym razem potwierdzać każdej transakcji internetowej kodem 3D Secure. Dla małych zakupów możesz zrobić wyjątek, wystarczy, że zalogujesz się na swoje konto w Kartosfera.pl i klikniesz w zakładkę "3D Secure". Tam w sekcji "Transakcje niskokwotowe 3DS" będziesz mógł szybko zdecydować, czy chcesz korzystać z tej opcji.
    A co oznacza "małe zakupy"? To pojedyncza transakcja internetowa do 100 PLN, suma transakcji internetowych nie większa niż 400 PLN, oraz liczba następujących po sobie transakcji internetowych nie większa niż 5 szt.

    Co obejmuje ubezpieczenie Pakiet Bezpieczna Karta?

    Bezpłatne ubezpieczenie Pakiet Bezpieczna Karta obejmuje:

    • ubezpieczenie nieuprawnionego użycia karty
    • ubezpieczenie od rabunku gotówki pobranej przez Ciebie z bankomatu
    • ubezpieczenie zakupionego towaru
    • ubezpieczenie mienia

    Ten pakiet dodajemy do Twojej karty automatycznie. Chroni Twoją kartę, Twoją gotówkę i Twoje wydatki.

    W jaki sposób aktywować kartę?

    Aktywuj kartę w 3 prostych krokach:

    • Zaloguj się do portalu na stronie kartosfera.pl
    • Pierwsze logowanie? Wybierz opcję Zarejestruj się i postępuj zgodnie z instrukcją

    aktywacja karty krok 1

    • W zakładce Moje karty odszukaj kartę, którą chcesz aktywować, a następnie kliknij ikonę: BPS 20 12 instrukcja obslugi poziom v2 17 1 pkt 2 ikona b
    • Potwierdź aktywację zgodnie z prezentowanymi na ekranie instrukcjami

    aktywacja karty krok 2

    • Możesz określić własny PIN w portalu kartosfera.pl lub otrzymasz go osobną przesyłką

    aktywacja karty krok 3

    Gotowe! Karty możesz już używać do płatności!

    Kartę możesz aktywować także w Placówki i bankomaty naszego Banku.

    Karty wznowione oraz duplikaty możesz również aktywować w bankomacie – wystarczy wykonać dowolną transakcję z użyciem numeru PIN.

    W przypadku problemów z aktywowaniem karty skontaktuj się z Infolinią pod nr tel.:+48 86 215 50 50 lub 22 539 50 50,

    Czy mogę korzystać z wpłatomatów?

    Usługa wpłat we wpłatomatach jest dostępna dla klientów firmowych posiadających karty debetowe do firmowego rachunku bieżącego rozliczanego w PLN prowadzonego w naszym Banku.

    Czy muszę wiedzieć o wpłatomatach?

    Jak korzystać z bankomatów z funkcjonalnością wpłat gotówki - wpłatomatów?
    Ułóż banknoty równo i wyprostuj ewentualne zagięcia. Nie jest konieczne układanie banknotów nominałami - urządzenie rozpozna, ile i jakie banknoty wpłacasz. Nie spinaj banknotów np. gumką, spinaczem oraz upewnij się, że między banknotami nie ma żadnych przedmiotów, np. monet.

    Krok 1 - Włóż kartę do wpłatomatu. Zgodnie z informacją na ekranie potwierdź numer karty lub konta. Wpisz wartość wpłaty.
    Krok 2 - Wsuń banknoty do wpłatomatu. Jednorazowo włóż tyle banknotów na ile pozwala urządzenie (komunikat na ekranie). Jeśli chcesz wpłacić więcej, podziel je na kilka partii. Urządzenie wykryje banknoty, wciągnie je do środka i zamknie przesłonę. Zwróci banknoty uszkodzone lub nierozpoznane.
    Krok 3 - Zatwierdź transakcję. Na ekranie wpłatomatu otrzymasz informacje o liczbie i nominale przyjętych banknotów. Po zakończeniu operacji wpłatomat wydrukuje potwierdzenie transakcji. Zachowaj je jako dowód wpłaty.

    Kiedy wpłacona kartą gotówka znajdzie się na koncie?
    Od razu po wpłacie, to jest po zakończeniu transakcji.
    Wpłaty w niedzielę, święta i dni wolne od pracy również będą dostępne dla Ciebie tak jak wpłaty dokonywane w dni robocze.

    Jakie kwoty mogę wpłacić we wpłatomacie?
    Wpłatomaty nie obsługują bilonu – co oznacza, że za ich pośrednictwem można wpłacać tylko banknoty (emitowane przez NBP): 10 zł , 20 zł, 50 zł, 100 zł, 200 zł, 500 zł.
    Minimalna kwota to 10 zł a maksymalna kwota zależy jedynie od funkcjonalność urządzenia. Zostaniesz o niej poinformowany komunikatem na ekranie urządzenia – czyli jaką maksymalnie kwotę możesz jednorazowo włożyć do urządzenia. Jeśli potrzebujesz wpłacić więcej, powinieneś podzielić wpłacaną kwotę na kilka partii.

    Jaka jest maksymalna liczba wpłat w ciągu dnia?
    Liczba wpłat gotówki kartą we wpłatomatach nie jest limitowana. Masz więc nieograniczoną liczbę wpłat.

    Czy banknoty muszę przed wpłatą ułożyć nominałami?
    Urządzenie sprawdza każdy banknot z osobna, rozpoznaje banknot i zlicza. NIe musisz więc układać wpłacanych banknotów według nominałów.

    Dlaczego banknoty muszą być ułożone równo?
    Jeżeli banknoty będą pozaginanych albo nierówno ułożone, urządzenie może ich nie przyjąć albo nawet się uszkodzić. Wówczas ani Ty, ani nikt inny nie będziecie mogli korzystać z niego, przez pewien czas.

    Jak zastrzec skradzioną lub zaginioną kartę?

    W wypadku zgubienia lub kradzieży karty należy dokonać jej blokady. Można to zrobić na kilka sposobów:

    • telefonicznie w Infolinii Banku (tel.:+48 86 215 50 50 lub 22 539 50 50),
    • telefonicznie, korzystając z ogólnopolskiego systemu zastrzegania kart (+48 828 828 828),
    • telefonicznie w dowolnym centrum Visa lub MasterCard,
    • osobiście lub telefonicznie w placówce Banku, która wydała kartę,
    • osobiście w innym banku uczestniczącym w systemie Visa lub MasterCard.

    W przypadku telefonicznego zgłoszenia należy w ciągu 7 dni kalendarzowych złożyć pisemne potwierdzenie tej operacji w placówce Banku, która wydała kartę.

    Od momentu zastrzeżenia karty Bank ponosi odpowiedzialność za nieuprawnione transakcje dokonane przy jej użyciu.

    Jeśli razem z kartą utraciłeś dokumenty tożsamości, należy je jak najszybciej zastrzec. Nie ryzykuj, że ktoś nieuprawniony skorzysta z Twojej tożsamości i np. weźmie pożyczkę, którą Ty później będziesz musiał spłacić. Dokumenty również możesz zastrzec w naszym Banku.

    Jak skorzystać z ubezpieczenia Pakiet Bezpieczna Karta?

    Możesz ubiegać się o odszkodowanie z ubezpieczenia Pakiet Bezpieczna Karta kiedy:

    • ktoś nieuprawniony użył Twojej karty zanim zdążyłeś ją zastrzec
    • padłeś ofiarą phishingu lub skimmingu – albo innych działań cyberprzestępców
    • ukradziono Ci gotówkę, którą pobrałeś z bankomatu
    • ukradziono Ci wartościowe przedmioty, które kupiłeś za pomocą karty w ciągu ostatnich 30 dni

     

    Jakie są kwoty przewalutowania transakcji zagranicznych?

    Gdy dokonasz wypłaty gotówki lub płatności w punktach sprzedaży w dowolnej walucie unijnej innej niż waluta Twojego rachunku, otrzymasz wiadomość SMS z naszego banku. Poinformujemy Cię w niej o łącznych opłatach za przeliczenie waluty, wyrażonych jako wartość procentową naszej marży w stosunku do najbardziej aktualnego referencyjnego kursu wymiany euro ogłaszanego przez Europejski Bank Centralny. Powyższą wiadomość będziemy wysyłać dla każdej waluty unijnej raz w miesiącu, po dokonaniu przez Ciebie pierwszej transakcji w danej walucie.

    Napisz do nas

    Centrala Banku

    Bank Spółdzielczy w Chojnowie
    ul. Rynek 18/19, 59-225 Chojnów
    tel. 76 818 85 76, fax 76 818 85 75

    Godziny otwarcia
    od poniedziałku do piątku w godz. od 8:00 do 15:50

    Oddział w Gromadce

    ul. 11 Listopada 38
    tel. 75 738 22 96, fax 75 738 23 51

    Godziny otwarcia
    od poniedziałku do piątku w godz. od 8:00 do 15:50

    Infolinia kartowa

    +48 86 215 50 00 czynna 24/7

    Adres e-doręczeń

    AE:PL-15985-13584-BCFAV-19