Przejdź do głównej treści

Xiaomi Pay

    Xiaomi Pay to usługa transakcji zbliżeniowych, opracowana z myślą o osobach będących w ciągłym ruchu. Niezależnie od tego, czy chcesz wypić filiżankę kawy po porannym biegu, czy przekąsić coś podczas wycieczki rowerowej, Xiaomi Pay umożliwia szybkie i proste zakupy wyłącznie przy użyciu opaski lub zegarka.

    Nie masz portfela? Nie masz telefonu? Nie ma problemu!

    Mobilne płatności zbliżeniowe przy użyciu opaski Xiaomi, możliwe są po dodaniu karty płatniczej do cyfrowego portfela. Dzięki temu możesz korzystać z tych samych kart płatniczych, których używasz na co dzień.

    Usługa Xiaomi Pay działa z wieloma rodzajami kart kredytowych i debetowych Visa oraz Mastercard®. Wystarczy dodać je do wirtualnego portfela w opasce Xiaomi, aby można było korzystać z zachęt i nagród zapewnianych w związku z korzystaniem z karty.

    Dlaczego warto?

    • Łatwa aktywacja i szybkie potwierdzanie transakcji
    • Łatwa aktywacja i szybkie potwierdzanie transakcji
    • Płatności opaską Xiaomi są bezpieczne – dane karty są poufne
    • Płatności zbliżeniowe bez konieczności dostępu do Internetu
    • Możliwość dodania do Xiaomi Pay kilku kart kredytowych lub / i debetowych

    Jak używać Mi Smart Band 6 LUB 7 NFC z kartami Visa lub Mastercard?

    • Pobierz aplikację Mi Fitness z App Store lub Google
    • Aktywuj swoje konto Mi [wybierz kraj]
    • Aktywuj Mi Smart Band 6 lub 7 NFC za pomocą aplikacji Mi Fitness
    • Wybierz Mi Smart Band 6 lub 7 NFC w sekcji “urządzenia”
    • Idź do zakładki “Karta Płatnicza” i wprowadź dane swojej karty Mastercard
    • Potwierdź autoryzację za pomocą kodu SMS
    • Korzystaj z szybkich, wygodnych i bezpiecznych płatności. zbliżeniowych za pomocą Mi Smart Band 6 lub 7 NFC oraz kart Visa i Mastercard

    Jak dodać kartę Visa lub Mastercard® do Mi Smart Band 6 lub 7 NFC?

    obraz1 29d10dcd

    Jak płacić Mi Smart Band 6 lub 7 z NFC?

    Obraz2 ba7d5a6c

    Przydatne informacje

    Dowiedz się więcej o bezpieczeństwie Xiaomi Pay

    Usługa Xiaomi Pay chroni Twoje dane, wykorzystując przypisane do opaski/zegarka numery kart i kody transakcji za każdym razem, gdy płacisz. Oryginalny numer karty zostaje zastąpiony cyfrowym zamiennikiem, tzw. tokenem. Numer Twojej karty nie jest przechowywany w urządzeniu ani na serwerach Xiaomi. Nie zostaje również przekazany sprzedawcy podczas płatności. Możesz dzięki temu płacić bez obaw.

    Usługa Xiaomi Pay chroni dane użytkownika. Dzięki temu numer posiadanej karty fizycznej nie jest przechowywany w opasce/ zegarku ani na serwerach dostawcy usługi. Nie jest również przekazywany sprzedawcy podczas dokonywania płatności.

    Gdzie można płacić Xiaomi Pay?

    Wszędzie tam, gdzie dostępne są płatności zbliżeniowe.
    Szukaj miejsc oznaczonych logo:  pay

    Czy, żeby zapłacić, muszę mieć przy sobie telefon?

    Nie, wystarczy opaska lub zegarek z dodaną wcześniej kartą.

    Czy muszę mieć dostęp do Internetu, żeby zapłacić Xiaomi Pay?

    Nie, dostęp do Internetu niezbędny jest tylko w czasie dodawania karty do cyfrowego portfela.

    Czy mogę do usługi dodać więcej niż jedną kartę?

    Tak, można dodać więcej niż jedną kartę.

    Napisz do nas

    Centrala Banku

    Bank Spółdzielczy w Chojnowie
    ul. Rynek 18/19, 59-225 Chojnów
    tel. 76 818 85 76, fax 76 818 85 75

    Godziny otwarcia
    od poniedziałku do piątku w godz. od 8:00 do 15:50

    Oddział w Gromadce

    ul. 11 Listopada 38
    tel. 75 738 22 96, fax 75 738 23 51

    Godziny otwarcia
    od poniedziałku do piątku w godz. od 8:00 do 15:50

    Infolinia kartowa

    +48 86 215 50 00 czynna 24/7

    Adres e-doręczeń

    AE:PL-15985-13584-BCFAV-19