
Blik
BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej Nasz Bank.
To szybkie, proste i bezpieczne płatności, przelewy i wypłaty gotówki telefonem. BLIKIEM zapłacisz w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji Nasz Bank wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję.
Dzięki aplikacji mobilnej Nasz Bank i BLIK możesz już wygodnie wysyłać i natychmiast odbierać przelewy BLIK na telefon 24/7, również w weekendy i święta. Nie musisz znać nr konta, wystarczy nr telefonu odbiorcy - wybierz z listy kontaktów lub wpisz samodzielnie.
Pobierz aplikację mobilną Nasz Bank i korzystaj z płatności BLIK.
Pobierz na telefon nową aplikację Nasz Bank. Jest dostępna w sklepach App Store, Google Play i AppGallery.
Dlaczego warto?
-
Szybkie, proste i bezpieczne płatności w sklepach stacjonarnych i internetowych
-
Możliwość wypłat gotówki w bankomatach bez użycia karty płatniczej
-
Natychmiastowe przelewy na telefon
Przydatne informacje
Płatność BLIK
Płatności w sklepach lub w Internecie:
- Poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIKA lub wybierz taką opcję na stronie www sklepu, w którym dokonujesz zakupów
- Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej Nasz Bank
- Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj ten kod i wklej na stronie sklepu)
- Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
- To już wszystko – zakupy opłacone
Jak wypłacić BLIKIEM gotówkę z bankomatu?
- Wybierz formę wypłaty środków bez karty
- Wybierz opcję wypłaty za pośrednictwem BLIK
- Podaj kwotę transakcji
- Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej Nasz Bank
- Wprowadź wygenerowany kod na klawiaturze w bankomacie
- Potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej Nasz Bank poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
- Wypłata dokonana
Uwaga! Kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów.
Czy mogę korzystać z płatności BLIK?
Tak, jeśli masz więcej niż 18 lat i konto osobiste (oszczędnościowo-rozliczeniowe) w Banku Spółdzielczym w Chojnowie. Aby płacić BLIKIEM wystarczy mieć urządzenie (np. smartfon) z zainstalowaną aplikacją mobilną Nasz Bank (użytkownicy systemu Android mogą pobrać aplikację ze sklepu Google Play, dla systemu iOS aplikacja jest dostępna w sklepie App Store).
Jakie limity obowiązują przy płatnościach BLIK?
W każdej chwili możesz zmienić wysokość limitów transakcyjnych w aplikacji mobilnej Nasz Bank.
W tabeli możesz sprawdzić jakie są limity dzienne transakcji dokonywanych za pośrednictwem usługi BLIK.
Rodzaj transakcji | dzienny Limit domyślny | dzienny Limit maksymalny |
---|---|---|
Płatności w sklepie | 1 000 zł | 10 000 zł |
Płatności w internecie | 1 000 zł | 10 000 zł |
Wypłaty z bankomatu | 1 000 zł | 10 000 zł |
Przelew na telefon BLIK | 500 zł | 1 000 zł |
limit pojedynczego przelewu 1 000 zł |
Jak dbać o bezpieczeństwo?
Dokonuj bezpiecznych transakcji z BLIKIEM:
- Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku
- Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej Nasz Bank
- Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:
- aktualizuj system operacyjny oraz aplikację Nasz Bank
- stosuj oprogramowanie antywirusowe
- stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe
- aktualizuj przeglądarki internetowe
- Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją Nasz Bank i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej
- Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja Nasz Bank.