Przejdź do głównej treści

mojeID

    mojeID umożliwia Ci bezpieczne potwierdzanie tożsamości online. Dzięki mojeID łatwo uruchomisz Profil Zaufany, który jest metodą potwierdzania tożsamości w systemach elektronicznej administracji. Profil Zaufany zastępuje podpis własnoręczny składany na papierze. Dzięki temu, wiele spraw urzędowych można załatwić bez wychodzenia z domu.

    mojeID pozwala na wygodne założenie Profilu Zaufanego bez wychodzenia z domu. Dzięki mojeID, w trakcie choroby lub w innej sytuacji uniemożliwiającej dotarcie do urzędu (podeszły wiek, opieka nad dziećmi, wyjazd, kwarantanna itp.), korzystanie z wielu e-usług przez Internet będzie nie tylko wygodne, ale i bezpieczne.

    Szybko przekonasz się, że mojeID to także oszczędność czasu – sprawy urzędowe załatwiasz wtedy, kiedy jest Ci wygodnie, korzystając z własnego komputera.

    Dostawcą usługi mojeID jest Krajowa Izba Rozliczeniowa (KIR).

    Logo mojeID

    Dlaczego warto?

    • Wygoda i komfort korzystania
    • Bezpieczny sposób na weryfikację tożsamości, we własnym domu, na dowolnym urządzeniu i w dogodnym czasie
    • Bezpieczeństwo – zawsze wiesz, co i komu przekazujesz, ponieważ przekazanie danych każdorazowo wymaga Twojej akceptacji
    • Łatwiejszy dostęp – prościej rejestrujesz się i logujesz u dostawców usług online
    • Użyteczność – korzystasz z większej liczby usług online lub masz dostęp do paneli uzupełniających usługi tradycyjne

    Przydatne informacje

    Jakie możliwości oferuje mojeID?

    • Potwierdzenie tożsamości – w szybki i bezpieczny sposób, wraz z przekazaniem wiarygodnych danych ją opisujących (np.: imię, nazwisko, PESEL, data urodzenia) na potrzeby zawarcia umowy lub pierwszego logowania
    • Logowanie do istniejącego konta
    • Autoryzacja operacji

    Gdzie mogę stosować mojeID?

    Usługi publiczne

    • Składanie wniosków do urzędów (np. wniosek o dowód osobisty, paszport, wyrejestrowanie samochodu)
    • Dostęp do danych (np. dane o ubezpieczeniach społecznych, informacja o punktach karnych)

    e-Commerce

    • Potwierdzanie wieku klienta (np. zakup alkoholu)
    • Dostarczanie danych niezbędnych do dostawy

    Energetyka

    • Rejestracja wniosku/formularza
    • Przedłużenie umowy
    • Dostęp do portalu klienta

    Medycyna

    • Rejestracja/autoryzacja dostępu do usług i produktów medycznych
    • Zakup leków przez Internet

    Media

    • Potwierdzanie dostępu do treści ograniczonych wiekowo
    • Opłacanie abonamentu

    Ubezpieczenia

    • Sprzedaż polisy przez Internet
    • Odnowienie polisy (Direct)

    Aktualną listę usług publicznych znajdziesz TUTAJ
    Informacje na temat Profilu Zaufanego znajdziesz TUTAJ

    Czy aby korzystać z mojeID muszę najpierw osobiście okazać gdzieś dokument tożsamości?

    Zaletą mojeID jest wyeliminowanie konieczności dodatkowego potwierdzenia tożsamości. Usługa opiera się na logowaniu do bankowości internetowej, które jest tu równoznaczne z potwierdzeniem Twojej tożsamości.

    Jaką mam korzyść z używania mojeID?

    Zyskujesz więcej wolnego czasu, który wcześniej byłby potrzebny na osobiste wizyty w wielu firmach i instytucjach w celu załatwienia spraw związanych ze sfinalizowaniem umowy, czy podpisaniem dokumentów.

    Jest to także rozwiązanie wygodne, ponieważ za pomocą kilku kliknięć pozwala w bezpieczny sposób na weryfikację tożsamości, bez konieczności wstawania z kanapy, w zaciszu domu, na dowolnym urządzeniu i w dogodnym czasie.

    Czy korzystanie z mojeID jest płatne?

    Nie. Usługa mojeID jest bezpłatna dla wszystkich Klientów indywidualnych.

    Czy korzystanie z mojeID jest bezpieczne?

    Korzystanie z mojeID jest bezpieczne dla wszystkich użytkowników. Przed uruchomieniem usługa była wiele razy weryfikowana przez Krajową Izbę Rozliczeniową – dostawcę usługi i zarazem operatora systemu Elixir. Poddano ją także niezależnemu audytowi bezpieczeństwa. Usługa spełnia najwyższe wymogi i standardy Ministerstwa Cyfryzacji. Dane w mojeID nie są udostępniane automatycznie. Wszystko odbywa się za zgodą użytkownika, po zalogowaniu się do banku. Zawsze wiesz, co i komu przekazujesz, ponieważ przekazanie danych każdorazowo wymaga Twojej akceptacji.

    Napisz do nas

    Centrala Banku

    Bank Spółdzielczy w Chojnowie
    ul. Rynek 18/19, 59-225 Chojnów
    tel. 76 818 85 76, fax 76 818 85 75

    Godziny otwarcia
    od poniedziałku do piątku w godz. od 8:00 do 15:50

    Oddział w Gromadce

    ul. 11 Listopada 38
    tel. 75 738 22 96, fax 75 738 23 51

    Godziny otwarcia
    od poniedziałku do piątku w godz. od 8:00 do 15:50

    Infolinia kartowa

    +48 86 215 50 00 czynna 24/7

    Adres e-doręczeń

    AE:PL-15985-13584-BCFAV-19