Przejdź do głównej treści

Aplikacja mobilna Nasz Bank

    Nasz Bank to aplikacja mobilna systemu bankowości internetowej Banku Spółdzielczego w Chojnowie.

    Zapraszamy Państwa do zapoznania się z aplikacją Nasz Bank, dostępną na platformy Android oraz iOS.

    Niepodważalnymi zaletami aplikacji jest funkcjonalność, bezpieczeństwo, intuicyjność obsługi oraz dostęp do Państwa rachunków na wyciągnięcie ręki.

    Umożliwia swobodny, bezpieczny i skuteczny dostęp do Twoich finansów 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę bez względu na czas i miejsce,
    w którym się znajdujesz.

    Ponadto oferuje wygodną mobilną autoryzację dyspozycji składanych w systemie bankowości internetowej zgodną z Dyrektywą PSD2.

    Pobierz aplikację mobilną Nasz Bank i korzystaj z płatności BLIK.

    Pobierz na telefon nową aplikację Nasz Bank. Jest dostępna w sklepach App Store, Google Play i AppGallery.

                                                                  1 appstore c4e1d156          2 googlepay a912ebd1          

    Przydatne informacje

    Najważniejsze funkcje aplikacji Nasz Bank

    • swobodny i bezpieczny dostęp do usług banku na urządzeniach mobilnych,
    • wygodna obsługa urządzeń z ekranem dotykowym,
    • weryfikacja dostępnych środków i ostatniej operacji przed zalogowaniem,
    • lista rachunków, lokat, salda, historia operacji na rachunkach, filtrowanie, wyszukiwanie,
    • lista kredytów, opis, harmonogramy spłat,
    • płatności i szybkie przelewy na telefon BLIK
    • przelewy jednorazowe, predefiniowane, ZUS, US,
    • logowanie – kod PIN lub biometrycznie (przez odcisk palca),
    • wiadomości i powiadomienia PUSH (automatyczne komunikaty wyświetlane w aplikacji, niegenerujące kosztów dla banku i klienta),
    • mobilna autoryzacja zgodna z PSD2 (token elektroniczny),
    • wykonywanie przelewów na podstawie kodu QR,
    • wykonywanie przelewów Split Payment,
    • obsługę lokat terminowych – szczegóły posiadanych lokat, otwieranie i zamykanie lokat,
    • obsługę kredytów – szczegóły kredytu, harmonogram spłat.

    Autoryzacja mobilna

    Aplikacja Nasz Bank, jest jednym z elementów tworzących system bankowości internetowej. Może ona służyć do autoryzacji dyspozycji składanych w ramach systemów Internet Banking oraz Internet Banking dla Firm. Aplikacja zapewnia zgodną z dyrektywą PSD2, dodatkową, bezpieczną i wygodną autoryzację transakcji bankowych i dyspozycji składanych w systemie IB. Autoryzacja mobilna
    w aplikacji może zastąpić wiadomości wysyłane w komunikatach SMS. Użytkownik systemu bankowości internetowej nie musi czekać na SMS i przepisywać haseł z telefonu do systemu w komputerze.  Niezbędne dane do autoryzacji dyspozycji wysyłane są do aplikacji i wyświetlane jako powiadomienia na telefonie klienta. Wystarczy jedno kliknięcie w aplikacji, żeby zatwierdzić lub odrzucić dyspozycję. Powiadomienia autoryzacyjne wysyłane są na telefon klienta nie zależnie od tego, czy aplikacja w danym momencie jest uruchomiona, czy też nie, za pomocą wiadomości typu PUSH bezpośrednio do telefonu, nie ponosi się też żadnych kosztów związanych z opłatami za przesłane wiadomości.

    Użytkownik aplikacji ma możliwość wglądu w pełną historię zleceń autoryzujących wraz  ze szczegółami autoryzowanych operacji powiązanych z rachunkiem.

    Komunikaty nie są dostępne dla innych aplikacji, dają pełną gwarancję bezpieczeństwa
    i autentyczności.

    Napisz do nas

    Centrala Banku

    Bank Spółdzielczy w Chojnowie
    ul. Rynek 18/19, 59-225 Chojnów
    tel. 76 818 85 76, fax 76 818 85 75

    Godziny otwarcia
    od poniedziałku do piątku w godz. od 8:00 do 15:50

    Oddział w Gromadce

    ul. 11 Listopada 38
    tel. 75 738 22 96, fax 75 738 23 51

    Godziny otwarcia
    od poniedziałku do piątku w godz. od 8:00 do 15:50

    Infolinia kartowa

    +48 86 215 50 00 czynna 24/7

    Adres e-doręczeń

    AE:PL-15985-13584-BCFAV-19