Płatności mobilne

Banki Spółdzielcze dostrzegają olbrzymi potencjał drzemiący w płatnościach mobilnych w naszym kraju. Na koniec I kwartału 2019 roku Polacy mieli ponad 2,1 mln kart płatniczych dodanych do urządzeń mobilnych, takich m. in. jak telefony komórkowe. Sprzyja temu fakt, że ciągle wzrasta liczba terminali akceptujących instrumenty płatnicze wyposażone w funkcję zbliżeniową w sklepach, restauracjach i punktach usługowych. Na koniec marca było ich w Polsce ok. 830 tys.

Klienci Banku Spółdzielczego w Chojnowie nie muszą już na zakupy zabierać swojego portfela wystarczy telefon. Nowa usługa umożliwia klientom dokonanie płatności zbliżeniowo przy użyciu telefonu.

Aplikacja Planet Mobile daje wiele możliwości:

  • dodawanie wszystkich kart płatniczych,
  • zmiany kodu pin lub zastrzeżenia karty,
  • zarządzania limitami kartowymi,
  • prezentacji stanu dostępnych środków na wybranej karcie,
  • wyszukiwania bezprowizyjnych bankomatów.

 

Prosta instalacja:

  1. Ściągnij aplikację z Google Play (wyszukaj Planet Mobile)
  2. Dodaj wybrane karty i aktywuj je
  3. Możesz już płacić telefonem i korzystać z innych funkcji aplikacji.

Klienci mogą dokonywać płatności telefonem niezależnie od operatora sieci komórkowej i bez konieczności podpisywania dodatkowych umów.

Aby korzystać z płatności Planet Mobile należy:

  1. posiadać konto Gmail (google) i zaakceptować warunki korzystania z niego – klient wykonuje tę czynność na etapie uruchomienia samego telefonu z systemem Android.
  2. posiadać urządzenie mobilne z technologią NFC (bezprzewodowa technologia umożliwiająca bezstykową transmisję danych na bliską odległość).
  3. posiadać system Android w wersji 4.4 lub nowszej (planowane podwyższenie wypaga Google w 2019 roku do wersji 5.0).
  4. posiadać aktywną plastikową kartę wydaną przez Bank (debetową lub kredytową, VISA lub MasterCard).
  5. zainstalować aplikacje Planet Mobile wyszukując ją w sklepie Google Play
  6. na urządzeniu mobilnym posiadać zainstalowaną aplikację mobilną Planet Mobile – rejestracja do Planet Mobile odbywa się z wykorzystaniem portalu www.kartosfera.pl zgodnie z krokami podawanymi w aplikacji.
  7. zalogować się do Planet Mobile. Po potwierdzeniu kodu aktywacyjnego z Kartosfery aplikacja powinna zaczytać wszystkie dotychczasowo wydane produkty kartowe klienta.
  8. wybrać kartę, którą chce dodać do płatności mobilnych.
  9. wybrać przycisk Dodaj do GPay (znajduje się pod wizerunkiem karty dla której płatności Google Pay są udostępnione).
  10. na etapie dodawania karty zaakceptować Regulamin korzystania z kart płatniczych BPS w ramach Google Pay jak również zgody formalne oraz warunki korzystania z usługi przedstawione podczas dodawania karty do Google Pay.
  11. w trakcie dodawania karty poprzez Planet Mobile aplikacja może poprosić o zmianę ustawień płatności NFC, w menu „Dotknij i zapłać”, na Google Pay. Należy zezwolić na taką operację.
  12. po zakończeniu procesu dodawania karty telefon jest gotowy do płatności. Należy pamiętać aby w sekcji „Dotknij i zapłać” w ustawieniach Android mieć ustawioną aplikację Google Pay jako domyślną jeśli w przyszłości pojawił się inny dostawca portfela na telefonie użytkownika.

O szczegóły zapytaj naszych doradców w Placówkach Banku.

© 2009-2019 Bank Spółdzielczy w Chojnowie. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Projekt i wykonanie: MELLO Studio